måndag 28 februari 2011

"Olof Palme vem som sköt honom"

Jag fick ett ebrev från en läsare som föreslår att det var Libyen(?) som låg bakom mordet på Olof Palme:

Jo det fanns en man från annat land en av dom enda som tackade nej till inbjudan,till palmes begravning alltså syftar jag på muhamed kadaffi libyens dator,vad jag kan garantera är då att ordern utgick från honom
Hans män fick order på att utföra två attentat,det jag vet då är att dom misslyckades på grund av säkerhetspolisen,1985 c/a juli anlände dom,till stockholm dom höll till där ända fram till dom slutförde sitt uppdrag
dom bodde inte på hotell utan hadde ständigt tak över huvudet hos Tunisiska ambsaden som ligger på narvavägen.Säpo polisen hadde då vid den tidpunkten inte börjat sammarbeta med dom
utan detta händer lite senare att jag vet då allt detta beror på att en algerier och jag hamnade på deras träffpunt bland mycket folk på stockholms central han översatte felaktikt på engelska
men det blev ändå rätt Algeriern är samme persson som fanns på förstasidan i aftonbladet 1986 1987 rubrikerna var då algerier mördad på stockholms central
jag kunde idenfiera hans vita resväska som var med.............................................................................när polisen tog bort den svarta bil som körde i hög fart på strandvägen
avslöjade dom sej själva eftersom de leder ganska snabbt till den tunisiska ambasaden,alltså fick dom fri lejd av säkerhetspolisen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar