tisdag 10 december 2013

Dream Date Dress Up

Jag tittar lite på olika typiska tjej-spel från siten Friv.com. Som jag konstaterade tidigare har de flesta spelen inget tävlingsmoment. Dock hittade jag två undantag från denna regel. Det första är"Dream Date Dress Up".
Vi börjar med en problemställning vi all känner igen: "vad ska jag ha på mig på min date i morgon?".
Som tur är får vi hjälp genom en bild av vår dates drömtjej.
Vår plan är klar. Vi ska så gott som möjligt efterlikna drömtjejen.

Först måste vi naturligtvis tvätta håret. 
Sen fixa håret och välja kläder för att bli så lik drömtjejen som möjligt.
Vi lyckades så där, bara 51% nöjdhet hos killen på daten.
I spelet "Selena's Date Rush" spelar vi Justin Biebers (före detta) flickvän Selena.
Vi ska snart gå på date med Justin men vi ser ju förfärliga ut. Hur ska vi hinna göra oss i ordning?
Vi måste ju raka benen. Då använder vi hyveln.
 Men tyvärr, vi var för långsamma. Justin kom på oss med att vara fula. Spelet är  förlorat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar